2011年7月28日 星期四

最近看過的書

髒亂房間大作戰 - 超爆笑懶女居家收納術

         第一本係繪本 髒亂房間大作戰 池田曉子著

         呢本係一本輕鬆幽默既繪本. 我個人都幾鐘意睇繪本, 感覺上係除左透過文字去了解作者既世界之外, 繪本中既圖就好似真係見到作者所遇到既野一樣, 當然當中會有經過修飾同美化, 但始終會帶俾睇書既人更為真切既感受.

       

        
而呢次要介紹既書, 內容當然就如書名所示係同髒亂房間有關. 我自己本身同作者都有D似 , 係一個生活好似拾荒者既人,
好多野覺得有用就唔捨得丟, 成日唸住下次會用所以唔好浪費. 但往往事與願遺, 所謂有用既野就算真係有用到都係好幾年之後既事.
我成日都好佩服一D可以將屋企空間唔多唔少整理得岩岩好既人, 我唸佢地真係好認得手. :P 唔似我成日將自己有既空間都填滿.
而書裏面既作者亦都一樣. 可能因為有差唔多既習慣, 所以我係邊睇邊笑, 好似上身咁.

       

        
作者係一個插畫家, 屋企就係佢既工作室, 而佢既習慣就令到佢幾乎要坐係度訓, 因為佢真係去到無位訓覺既地步, 當然呢個應該係誇張左D,
不過以佢咁樣放野法, 我唸佢再唔改善都真係差唔多會成真. 而令到佢真係要好好地執著既原因係佢既屋亂到嚇走左佢所謂好溫文既男朋友.
由於作者知道自己屋企亂, 所以死都唔俾佢男朋友去屋企坐, 但越唔俾人就越好奇. 結果有一日佢男朋友聲到唔聲就話去到佢屋企留下, 話上緊黎,
結果當然想執著都執唔切啦, 最後作者死吹爛吹講左一堆藉口唔俾佢男朋友入屋. 但自始之後, 佢男朋友再無搵過佢囉, 佢覺得應該係係佢開門果剎那,
佢男朋友睇到門內既冰山一角嚇走左囉. 亦因為咁, 佢終於覺得自己唔執野唔得囉. 而且佢再唔執野可能佢自己都頂唔順.

        而我呢, 哈.. 睇完呢本野之後, 都有稍為執過下我果個堆左成櫃既護膚品同書架.

人生的第一堂賺錢課:你也可以是百萬富翁
         第二本係翻譯書人生的第一堂賺錢課:你也可以是百萬富翁 台灣版由楊凱歌著

        其實睇到封面都覺得幾悶下既, 內容以故仔帶出重點, 但唔知點解橫睇掂睇都覺得個故仔好美式. 有D似我之前睇過果本和平戰士,情節鋪排上都係咁上下.

        不過當然呢本書既道理我都認同既, 所以先睇得哂本書, 如果唔係都唔會介紹呢本書囉.

         當中既重點 既重點有好幾點.

         但對我來講最重要既係,愛上自己既工作呢點, 唔愛上自己既工作, 你又點會全神貫注去做呢. 再多既抱怨唔會為工作帶來咩成就, 與其去抱怨不如嘗試去愛上, 可能又係另一種境況.

        不過呢本書最精警果句都係 唯有做老闆先可以賺到更加多錢. :P


沒有留言:

張貼留言